...Ο Νόστος Γαλατσίου Λαογραφικός & Χορευτικός Όμιλος σας εύχεται Καλή Σαρακοστή

Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2020

10 λόγοι που μου αρέσουν οι παραδοσιακοί χοροί







1. Χορεύω γιατί μαθαίνω τα ήθη και τα έθιμα του τόπου, έτσι ανακαλύπτω και την ιστορία της Ελλάδας

2. Χορεύω γιατί μέσα από τον χορό και τα μαθήματα αναπτύσσεται ένα ομαδικό κλίμα και πνεύμα, χωρίς την ομάδα δεν θα μπορούσα να χορέψω τόσο καλά και τόσο αυθόρμητα

3. Χορεύω γιατί ξεχνάω για λίγο τα προβλήματά μου, μεταφέρομαι έτσι σε έναν δικό μου κόσμο

4. Χορεύω γιατί ο χορός είναι έκφραση, εκφράζομαι μέσα από την κίνηση, τη μελωδία, τους στίχους

5. Χορεύω γιατί μέσα από το χορό αισθάνεσαι τη ζωή, υπάρχουν τραγούδια που είναι λυπητερά, όμως πρέπει και αυτά να τα χορέψεις, όπως ακριβώς συμβαίνει και στη ζωή

6. Χορεύω γιατί νιώθω πως μεταδίδω τη σκυτάλη των γενεών, ο χορός είναι κάτι αρχέγονο και πρέπει να διατηρηθεί και στις νέες ηλικίες

7. Χορεύω γιατί ο χορός σημαίνει δίψα για ζωή, σημαίνει πως δε σου αρέσει η στασιμότητα, αλλά σου αρέσει να προχωράς και να εξελίσσεσαι

8. Χορεύω γιατί όταν βρίσκομαι μπροστά σε κοινό και φοράω τη φορεσιά νιώθω περήφανος, σαν να εκπροσωπώ τον τόπο μου και την ιστορία της πατρίδας μας

9. Χορεύω γιατί ο χορός δεν έχει ηλικία, τόπους, σημαίες και γλώσσες, αν γνωρίζεις τα βήματα τότε μπορείς να χορέψεις κι εσύ

10. Χορεύω γιατί συναντώ τον εαυτό μου, με ανακαλύπτω μέσα από αυτό

Πηγή : Γιώργος Ιατρίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου