...Ο Νόστος Γαλατσίου Λαογραφικός & Χορευτικός Όμιλος σας εύχεται Καλή Σαρακοστή

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2022

Τα αυστηρώς ακατάλληλα τραγούδια της αποκριάς

 



Το χορέψαμε και το τραγουδήσαμε την Τετάρτη στις 23/02 στην Νίκαια. :) :) :)






Σαράντα μνιά με κύκλουσαν



Στίχοι: Παραδοσιακό

Μουσική: Παραδοσιακό

Περιοχή: Μακεδονία



Σαράντα μνιά μπρε μπρε μπρε

σαράντα μνιά με κύκλουσαν.

Σαράντα μνιά με κύκλουσαν

τον πούτσο να μη φάνε.



Κι ο πούτσος μου μπρε μπρε μπρε

κι ο πούτσος μου καμαρωτός.

Κι ο πούτσος μου καμαρωτός

τ’ αρχίδια μου ρωτάει.



Τι λέητ’ ησείς μπρε μπρε μπρε

τι λέητ’ ησείς αρχίδια μου;

Τι λέητ’ ησείς αρχίδια μου,

μπουρώ να τα γαμήσώ;



Να τα γαμή’ μπρε μπρε μπρε

να τα γαμήσεις πούτσκαρη.

Να τα γαμήσεις πούτσκαρη

κι ημείς θα ση βοηθούμε.



Μόνου ν’ αφή’ μπρε μπρε μπρε

μόνου ν’ αφήσεις κι για μας.

Μόνου ν’ αφήσεις κι για μας

να μπούμε λίγου μέσα.


Διαβάστε και τα υπόλοιπα ακατάλληλα τραγούδια στη Σελίδα Στίχοι τραγουδιών 3 ... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου