...Ο Νόστος Γαλατσίου Λαογραφικός & Χορευτικός Όμιλος σας εύχεται Καλή Σαρακοστή

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2022

Από τα γλυκά σου μάτια (Ολμάζ)

 

Από τα γλυκά σου μάτια (Ολμάζ)



 

Τραγούδι 9σημο (2-2-2-3) που χορεύεται σαν αντικριστός χορός γνωστός και με την ονομασία «ολμάζ».

 

ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ: Μικρά Ασία ΤΟΠΟΣ: Ερυθραία, Μελί ΕΙΔΟΣ: Δίστιχα ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ: Της αγάπης ΡΥΘΜΟΣ: 9σημος ΧΟΡΟΣ: Αντικριστός ΘΕΜΑ: Ερωτικός καημός

 

Στίχοι

 

Από τα γλυκά σου μάτια τρέχει αθάνατο νερό, σεβντίμ αμάν

και σου γύρεψα λιγάκι και δε μου ’δωσες να πιω.

 

Ολμάζ πιπίνι μου, ολμάζ

να με πεθάνεις πολεμάς.

 

Είπα σου μη με πειράζεις κι άσε με στο χάλι μου, σεβντίμ, αμάν

και το νου μου τον επήρες από το κεφάλι μου.

 

Έλα να πάμ’ εκεί που λες

που κάνουν τα πουλιά φωλιές.

 

σεβντίμ: αγάπησα (από το τουρκικό sevdim)

ολμάζ: δε γίνεται (από το τουρκικό olmaz)

πιπίνι: πιτσούνι, όμορφη κοπέλα


Από τα γλυκά σου μάτια (Ολμάζ)


Πηγή : domnasamiou.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου